Eurocamp maakt van kamperen een feest

Deze kerst vieren we niet in een winterwonderland. Wij gaan kersten in Spanje bij een lekkere 20 graden. Dit besloten we toen we midden in de zomer helemaal geen zin hadden in sneeuw, regen en kou. Met diezelfde gedachten ben ik nu ook al met de zomervakantie bezig. Gaan we voor rust, avontuur, zon, zee en strand of kunst en cultuur.

De voorpret is eigenlijk al het halve genieten. Ik geniet er immens van om lekker op de bank met een theetje eindeloos te surfen langs verschillende vakantie mogelijkheden: campings, glampings, hotels, appartementen, vakantiewoningen; alles komt voorbij. Heerlijk genieten, plannen, uitstippelen en ondertussen 20 keer van plan wijzigen. Immers zolang er niet daadwerkelijk geboekt is, kan je nog alle kanten op.

Boomhut-vakantie-eurocamp-gezins

Hoewel ik een echt appartementen meisje ben, ben ik sinds onze vakantie in Frankrijk helemaal pro kamperen. Nou ja, glamperen. We verbleven via Eurocamp naast een avontuurlijke boomhut – hoog boven de grond – en een stacaravan op een Nederlands attractiepark, ook een week in een Safaritent XL van alle luxe voorzien. Heerlijk, we hebben enorm genoten. Niet alleen wij, ook de kinderen hadden het waanzinnig naar hun zin. In een hotel of appartement zijn ze toch minder in hun element. Spelen, rennen en ravotten gaat op een camping nu eenmaal stukken beter.

Eurocamp-Love4Kidz-Safaritent-3Eurocamp-love4kidz-23

Afgelopen zomer kozen we voor een vakantiewoning die van alle gemakken was voorzien en toen bleek maar weer eens dat het verschil tussen een Safaritent en een vakantiewoning bijzonder klein was. Ja, je hebt een bad, wc en een tv … maar deze hadden we eigenlijk in de tent helemaal niet gemist.

Roompot-zomervakantie-love4kidz-1

Voor volgend jaar is het dus weer een leuke zoektocht waar we naar toe willen. Allereerst het land, daarna de regio, de verblijfsduur en de accommodatie. Ik heb nu al voorpret en kan niet wachten tot ik de vakantiebrochures binnen zijn. Laptopje op schoot, brochures bij de hand en dan maar puzzelen, zoeken en genieten van wat komen gaat!

SUPER SUNDAY GIVEAWAY | €200,- voucher Eurocamp

Ben jij ook op zoek naar een super leuke zomervakantie? Geniet jij ook zo van de voorpret van het in elkaar zetten van de ideale vakantie voor jouw gezin? Dan maak ik de zoektocht nog een beetje leuker. In samenwerking met Eurocamp mag Love4Kidz 1x een voucher ter waarde van €200,- weggeven onder haar lezers.

Wil je ook kans maken op deze geweldige Super Giveaway dan moet je het volgende doen:

• Plaats een berichtje | comment onder dit artikel hoe jouw droomvakantie er uit ziet.

Voorwaarden voor de winactie

• Te besteden aan een vakantie in 2016 naar één van onze Eurocamp bestemmingen
  • Geldig voor maximaal één verblijf van minimaal 3 nachten in een van de Eurocamp accommodaties, op basis van beschikbaarheid
  • Het aanbod is strikt persoonlijk, niet overdraagbaar en niet inwisselbaar tegen contanten
  • De korting is geldig op de accommodatie types: Stacaravan Avant, Vista (excl. Vista Nijntje), Espace, Esprit, Classic, de bungalowtent en safaritent
  • Deze korting geldt niet op de volgende campings: Playa Montroig, Sylvamar, Duinrell, Garden Paradiso, Domaine du Colombier, Le Brasilia, Les Sablons, Aloha, Club Farret, Domaine de la Yole, Domaine de Massereau, Pra delle Torri, Marina di Venezia en alle Basic selectie campings
  • Extra’s zoals bedlinnen, strandlakens of een startpakket zijn voor eigen rekening bij te boeken
  • Geldig voor nieuwe reserveringen

written by

Moeder van 3 schitterende kinderen, schrijver in hart en nieren, altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en wonderlijke momenten.
Related Posts

22 Responses to "Eurocamp maakt van kamperen een feest"

1. Wendy van Lier says:

Wauw, deze prijs zou ik heeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen winnen, wie niet

2. cora says:

ik ken het nog niet, maar het lijkt me erg leuk. heb al zoveel leuke dingen gezien en ….. als de kids zich maar vermaken ben ik al blij

3. Marloes says:

Mijn ideale vakantie is een plek waar mijn man kan vissen.
    Een plek waar mijn dochter volop speelmogelijkheden heeft, een zwembad en dieren.
    Een plek waar wij als gezin kunnen genieten van het buitenleven, lekker wandelen en fietsen.
    Een plek waar niks moet, maar alles kan. Rust en ontspanning!

4. Csjek Benedick says:

Ik doe graag mee voor ons gezinnetje
    Met onze tweeling meiden en onze boy van 6 jaar zouden we heel veel lol hebben

5. Marlieke says:

Wij gaan ook graag met Eurocamp weg, maar een beetje voordeliger is altijd fijn. Ik doe mee zodat we in de volgende vakantie weer met z’n vieren in een safaritent kunnen genieten van het buitenleven. Meer hoeft niet op vakantie wat mij betreft!

6. Christa Lindhout says:

Nadat wij vorig jaar vanwege de verbouwing in huis niet weg zijn gegaan willen weten dit jaar naar een glamping. We hebben altijd de vakantie in een bungalow park gehouden. Ik vind het tijd voor meer vrijheid maar nog niet het stoere van een alleenstaande tent en een toiletgebouw die we moeten delen. Onze droom vakantie is een land met zon en kinderen entertainment op een glamping.

7. Christa lindhout says:

8. Anke says:

Als mijn zoontje zich maar amuseert! Lekker ergens op een camping met een goede speeltuin, iets van water en wellicht animatie. Maar hij maakt gauw vriendjes dus als er een plek is waar de kids zich treffen zal hij zich prima amuseren. En als hij het leuk heeft zal ik mij prima amuseren. Als het kan gaan we in een tent dat wil hij heel graag!

9. Annie de Waal says:

Ik doe graag mee voor de kinderen, zullen ze prachtig vinden !!!

Groetjes Annie
    annie.dewaal@hotmail.com

10. Fleur says:

Wij doen graag mee! We hebben nog geen plannen voor deze zomer gemaakt. Een ideale vakantie is met lekker weer, veel in de buitenlucht zijn, heerlijk eten aan grote lange tafels met vrienden, elke dag 3x zwemmen of naar het strand en ’s avonds nog lekker lang buiten zitten met een drankje en een vuurtje
    Fleur onlangs geplaatst…Blog | De Leukste Sinterklaas / Kerst cadeaus – voor mama en papaMy Profile

11. Sonja Hubregtse says:

Niet teveel poespas om te zorgen dat je vakantieverblijf goed is (maar dat is eurocamp niet) zodat er lekker veel tijd overblijft om te genieten van ons gezinnetje. Lekker bijkomen van de dagelijkse dingen. Soms wat uitstapjes, soms wat relaxen bij zwembad of strand met vriendjes of vriendinnetjes. Als de kids het naar hun zin hebben, hebben wij het ook 😉

12. Cobi says:

Ergens waar de jongens kunnen vissen en zwemmen en waar mama ongestoord een boek kan lezen of kan handwerken….

13. Annett says:

Onze ideale vakantie? Ergens in de buurt van water, in een comfortable behuizing met wat privacy. Niet te warm en niet te koud, met bezienswaardigheden niet al te ver vandaan.

14. Anita H. says:

Met mijn familie om me heen; zon; aangename temperaturen; een inspirerende en rustige omgeving en lekker eten.

15. Mirremeid says:

Met het hele gezin in een safaritent. Lekker buiten zijn, maar wel met de benodigde comfort. Een mooie omgeving met voldoende natuur, maar ook leuke stadjes en uitstapjes in de omgeving. Een zwembad in de buurt en mooi weer maken de vakantiepret helemaal af!

16. Eiskje says:

Mijn ideale vakantie is een combi van buiten zijn, lekker eten en genieten van tijd samen. Afgelopen jaar in de Ardennen, maar Frankrijk, Italië of Spanje lijkt ons ook leuk.
    En ook in Nederland hebben we het vaak naar ons zin!
    Met zijn vieren maakt het uiteindelijk niet zo veel uit In welke streek we terechtkomen, elke plek kan een fijne vakantieplek zijn!

(Ik volg je op twitter met @babypraat)

17. July says:

Mijn droomvakantie is een zonvakantie! Lekker weer geeft mij al het gevoel dat ik ver van huis ben!

18. Adelaide Balk says:

Onze ideale vakantie zou zijn ergens in Frankrijk in een boomhut. Lekker op de fiets naar de bakker en dan terug om te ontbijten in je boomhut of lekker eronder. Zou Jonathan (6) namelijk helemaal geweldig vinden.

19. Judith says:

Mijn droomvakantie is een vakantie met mijn lieve man en zoontje in een mooie omgeving. Het lijkt me heerlijk om na 4 jaar eindelijk weer op vakantie te gaan en het vakantiegevoel te ervaren. Er samen op uit gaan en samen genieten…het zou een super cadeau zijn.
    Judith onlangs geplaatst…Affenzahn rugzak | dierenvriendjes voor elk kindMy Profile

20. Annelies says:

Wat een prachtige aanbieding. Euro campings zijn een bezoek waard. Vakantiepret verzekerd.

21. elisabeth maria martina says:

alle kinderen en kleinkinderen erbij, dat is de ultieme droomvakantie voor mij

22. Linda vermaire says:

Onze ideale vakantie is een mix voor alle gezinsleden. Vorig jaar voor het eerst de safaritent geprobeerd wat was dat een avontuur mijn jongens hebben het er nog over. Met een leeftijdsverschil van zes jaar was deze camping met safaritenten ideaal de oudste had zo vrienden en de jongste van vier genoot van het speelterrein recht voor de tent! Ik zou er zo weer heen gaan. In de zomervakantie vinden we het fijn om na een week verder te reizen naar een andere omgeving.. Dus vaak boeken we twee accomodaties.. Dat is voor ons opnieuw weer verrast worden! Ik kijk nu al uit naar de vakantieboeken